ZIMNÍ ZÁVODY 3.12. 2011

31.12.2011 09:05

 

ZIMNÍ ZÁVODY ANEB JEDEN ÚŽASNÝ A POVEDENÝ DEN

3. prosince se konaly na našem domácím cvičáku ZIMNÍ ZÁVODY, byla to jedna z posledních akcí tohoto roku pro pejskaře a poslední akce pro nás (já+Beky +Gíí) Ginnuška startovala na závodech poprvé a proto prozatím jen v kategorii nejjednodušší a to ZZO. Byla holka moje moc šikovná, ikdyž umí i líp, nakonec si vysloužila krásných 56 bodů. Bráška Esko v rámci rodinného souboje byl druhý, za svůj výkon dostal 52 bodů, ale i jemu i jeho páníkovi Martinovi to šlo opravdu moc pěkně. Zbývalo jen čekat na zbylé závodníky jak dopadnou. Jaké bylo moje překvapení když těch 56 bodů přineslo Ginnušce a mě  úžasné 1. místo. 

video z poslušnosti najdete po kliknutí na obázek

Bekuška, ostřílená závodnice, startovala v kategorii ZVV1, která byla velise silně obsazena 7mi závodníky. Bekuška dostala pokyn AŤ PORAZÍ ALESPOŇ JEDNOHO MALIŇÁKA :-D a jde vidět že je to holka poslušná, toho jednoho jsme porazili. Myslím že předvedla svojí životní poslušnost za 92 bodů a pěknou rychlou obranu za 88 bodů. Součet bodů nám stačil na krásné 3. místo, kdy ti zbylí dva maliňáci, kteří závodili v ZVV 1 byli před námi. Jsem na ní opravdu pyšná na holku mojí kudrnatou jak se vyšvihla :-)

video z obrany najdete po kliknutí na obrázek

ZA OBĚ NATOČENÁ A ZPRACOVANÁ VIDEA MOC, MOC DĚKUJI ALČE KONDROVÉ

Na letošních závodech bylo letos fotografů snad jako nikdy a proto i fotodokumentace byla velice bohatá :o)

Děkuji tímto Alče Kondrové, Domče Kylíškové a Zuzce Erretové od kterých fotky najdete ZDE

a děkuji i mojí Anetce Hoffmeisterové která nás taktéž dokumentovala, fotky od ní naleznete ZDE

POSLEDNÍ AKCE ROKU A TAKHEL VYDAŘENÁ! CO VÍC SI PŘÁT. SKVĚLÝ LIDÉ, KAMARÁDI, NÁLADA....

DĚKUJI VŠEM KTEŘÍ NA ZÁVODECH BYLI A POMÁHALI, PANÍ ROZHODČÍ EVĚ KARVÁNKOVÉ, KTERÁ SKVĚLE POSUZOVALA VŠECHNY VÝKONY.

BYL TO OPĚT JEDEN KRÁSNĚ PROŽITÝ DEN A PŘÍŠTÍ ROK..... UŽ SE TĚŠÍM ZNOVU :o)